Activiteiten & Jaarplanning
Hoe kan ik mijn bijdrage leveren?
We hebben verschillende werkzaamheden die elk jaar weer terugkomen. Uitgangspunt is dat ieder lid (of ouder van een minderjarig lid) vrijwilliger is bij de U3Run. Daarnaast kies je nog 2 andere activiteiten uit, waar we je voor kunnen vragen. We rekenen erop dat elk lid minimaal 3x per jaar iets doet als vrijwilliger voor de club.
Welke taken zijn er allemaal?
- Trainer (survival, bootcamp, hardlopen)
Als club staan we er om bekend dat we praktisch altijd doortrainen. Niet alleen in weer en wind, maar ook tijdens vakanties. Dit komt omdat we een mooi team hebben van trainers, die er samen voor zorgen dat we kunnen blijven trainen. Zou jij het ook leuk vinden om hier langzaam aan in te groeien, bijvoorbeeld door zo nu en dan te assisteren bij de jeugd of volwassenen? Hoe groter deze groep, des te vaker we trainingsmomenten kunnen organiseren. Er zijn cursussen beschikbaar om je hierbij te helpen. Je inzet vullen we in overleg in, je bent minimaal 1x per 6 weken beschikbaar
- Bardienst
Samen met andere UDIROS leden draai je een blokje van een aantal uur tijdens een wedstrijddag. Dit kan ook zijn als er volleybal, korfbal, gym of voetbalwedstrijden zijn. 1 of 2 keer per jaar word je ingepland, je kunt aangeven welk dagdeel/evenement je voorkeur heeft
- Bestuur / Coördinatie
We werken met teams die een klus oppakken. Deze teams worden aangestuurd door een coördinator die aanspreekpunt/contactpersoon is voor het bestuur. Samen worden de grote lijnen en plannen voor de toekomst uitgedacht. Ook als je interesse hebt in een bestuursfunctie voor de omnivereniging. Reken op gemiddeld 2 uur per week bij een bestuurstaak.
- Onderhoud complex - groen
In gezellige ploegjes van 4 a 5 zorg je dat ons terrein er perfect uit ziet. Vooral het grasmaaien van ons terrein, bij de U3 hindernissen en het UDIROS parcours. We hebben meerdere ploegen, zodat je (met name van april tot oktober) ongeveer om de 3 weken meehelpt. Twee keer per jaar doen we een grote snoeironde over het hele complex.
- Evenementen & activiteiten
Per jaar hebben we een vast aantal activiteiten, waarbij we per activiteit een team maken wat helpt bij de voorbereiding en natuurlijk de activiteit zelf. Het gaat om de grotere evenementen als de U3Run, de Sint Thomas Trailrun en de Dorpsloop. Daarnaast hebben we activiteiten specifiek voor onze eigen leden, zoals het Jeugdkamp, de Slotdag en de thematrainingen (Halloween, Pasen, Sinterklaas). In een gezellig team help je om een activiteit of evenement tot een succes te maken.
- Onderhoud terrein – stellage
Onze trainers checken voor elke training de stellages. Zijn de touwen nog goed geknoopt, zien de balken er nog goed uit, hoe staat het met de slijtage van de netten? Kleine klusjes pakken we snel op en twee keer per jaar doen we een groot onderhoud. Dan verzamelen we een aantal grote klussen en maken we er een klusochtend of middag van. De momenten worden onderling afgestemd, reken op 4x actief zijn
- Schoonmaak complex
Er staat een prachtig sportcomplex in Nieuwehorne. Samen met de andere afdelingen houden we dit mooi schoon zodat we er nog jaren van kunnen blijven genieten. In overleg help je een aantal keer per jaar mee.
Kalender
In de zomer voor de start van het nieuwe seizoen publiceren we hier op onze website de seizoenskalender met al onze activiteiten. Zo weet je mooi op tijd wanneer jouw activiteit is ingepland. Mocht je niet kunnen, dan zorg je zelf voor een vervanger.
Seizoenskalender 2023-2024
|
Datum
|
Halloweentraining |
zondag 29 oktober 2023
|
Sint Thomas Trailrun |
zaterdag 23 december 2023
|
U3 Run |
zondag 3 maart 2024
|
Paastraining
|
|
Jeugdkamp
|
|
Vragen? Of aanmelden voor een klus?
Onderstaand vind je de aanspreekpunten en coördinatoren van de verschillende activiteiten.
Activiteit
|
Aanspreekpunt
|
Bestuur
|
Henk Bakker (voorzitter) - 06 22 90 05 97
|
Technische Commissie
|
Ydo de Vries (trainer) - 06 25 18 65 93
|
Technisch onderhoud
|
Johannes Benedictus - 06 15 37 80 27
|
Groen onderhoud
|
Emelie de Vries - 06 53 80 12 18
|
Evenementen
|
Wilma Posthumus - 06 30 12 78 44
|
Bardienst
|
|
Schoonmaak
|
|
Aanmelden via de mail?
|
Klik hier
|